DUBOKO UDAHNI I KRENI DALJE. Ne zezamo se. 

Kako ostati miran? 

Sigurno mislite da vas zezamo trivijalnim self-help naslovom i da živimo u vortexu, jer tko normalan može biti miran u ovoj situaciji? Promet pada, ako imate zaposlenike nemate poima kako ćete im reći da ostaju bez prihoda, pa u krajnjoj liniji – koliko dugo ćete i vi sami moći ovako?

Ne znamo, nekako mislimo – iz hrpe neugodnih situacija smo već isplivati, nismo ostali gladni. Pobijedit ćemo mi i ovo.

Vratimo se na naslov pasusa. Zašto spominjemo mir? Imati mir je važna vrijednost u životu, jer ako niste mirni, ne možete djelovati racionalno, suosjećajno, disciplinirano. Ništa ne možete raditi s ljubavlju. A u ovom trenutku, bez da ste i sami toga svjesni, mnoge stvari pobjeđuju kradeći vašu smirenost. Bilo da su to situacije, dani potrošeni na nemir ili čak vaša konkurencija. Ne dozvolite im. Saberite se, a zatim se pozabavite ovom neugodnom situacijom.

Evo kako.

Prvo uzmite pauzu, zaustavite se, udahnite i krenite dalje.

Tipke play, pause, fast forward opet su došle na svoje. Kako na onim old school radijima, tako i u životu. Smisao disanja, zaustavljanja i uzimanja određenog vremena između dobivanja novih informacija i reagiranja na njih jest oblikovanje boljeg odgovora, bolje reakcije s boljim ishodom za vas same i za druge.

Da biste to učinili, prvo odvojite ono što kontrolirate od onoga što ne možete držati pod kontrolom. Kad znate što možete kontrolirati, možete pritisnuti tipku play. A kad ova situacija prođe, biti ćete spremni za fast forward. Tako se uspješno snalazi u krizi.

Ostanite povezani s kupcima tijekom epidemije

Kojim kupcima – sarkastično ste se nasmijali. Ne, ne zezamo se – to što ne kupuju ili kupuju manje i to što su možda u karanteni, ne znači da ne možete ostati povezani i nastaviti pružati izvrsnu uslugu. Vaši kupci su već na društvenim mrežama, ali ovih dana vjerojatno će ih češće posjećivati kako bi dobili najnovije vijesti i ostali bar prividno povezani s drugima. Bilo da niste prestali s komunikacijom ( što je loše, nadamo se da ne moramo objašnjavati zašto) i objavljujete postove o virusu ili pokušavate ponuditi lagan, pozitivan sadržaj koji će ljudima olakšati život, mudro bi bilo povećati učestalost objavljivanja kako biste bili sigurni da se prikazujete u njihovim feedovima.

 

Kreirajte posebne online ponude

Ako vaša tvrtka već ima webshop, podsjetite kupce da još uvijek mogu kupovati svoje omiljene artikle na vašoj web lokaciji. Tome može pomoći kupon ili popust kako biste potaknuli kupnju putem interneta, dok vaši kupci ionako borave kod kuće. Objasnite im da je okruženje u kojem spremate njihovu pošiljku osigurano, da dezinficirate prostor, da brinete za svoju i njihovu sigurnost. Uklonite njihove sumnje.

Ako vodite tvrtku koja se temelji na uslugama poput restorana ili salona, ​​možda biste trebali razmotriti kako da neke proizvode ponudite online. Restorani mogu uz smanjene kapacitete i ograničenu ponudu namirnica pripremiti jednostavnija jela po prihvatljivim cijenama, a frizerski saloni su opskrbljeni proizvodima, ako se ne varamo veća njih je i imala maloprodaju proizvoda za njegu kose.  To vam može pomoći u održavanju bar kakve – takve prodaje, a istovremeno pružate svojim kupcima novu uslugu navikavajući ih pritom na vaše proizvode.

 

Pružite kupcima podršku putem digitalnih kanala

Možda ste do sada i prakticirali pružanje podrške telefonom i e-poštom, ali sada je vrijeme da povećate svoje mogućnosti korisničkog servisa i osigurate da vas kupci mogu kontaktirati – bez obzira gdje se nalazili. Društveni mediji dobro su mjesto za početak, jer možete ponuditi mogućnost razmjene poruka putem Facebook Messengera, WhatsAppa i drugih platformi za razmjenu trenutnih poruka. Također možete ponuditi opcije video konferencija putem Skypea ili FaceTime-a, tako da vaši kupci mogu dobiti taj osjećaj “licem u lice”, a da pritom zapravo nisu tamo.

Pripremite se za promjene u ponašanju kupaca

Čak i ako niste nudili svoje proizvode i/ili usluge online, odnosno niste imali namjeru, iskoristite ovaj period zaprilikom kupovine. Svjedočimo povećanju broja ljudi koji po prvi put kupuju online, te je to sigurno jedna od promjena koju je potaknula cijela ova situacija.

Ako već imate webshop ili samo Internetsku stranicu – iskoristite ovaj period da napokon dovedete SEO optimizaciju i sadržaj u red. Sad stignete sve čime se prije niste stigli baviti.

Dočekajmo kraj ove pandemije zdravi i spremni.

Čuvajte se i ostanite zdravi,

Vaš HANGAR96 tim

Leave a Reply