Popis naših usluga

Koliko to košta, gdje je cjenik?

Brand dizajn – Vođenje društvenih mreža

Najveći problem s kojim se susrećemo je nedostatak prepoznatljivog identiteta.
Prisjetite se zadnjeg filma kojeg ste pogledali. Dovoljan je samo trenutak u kojem vidite dio poznate limenke i odmah znate o čemu je riječ. - stranger things fotka Ili zvuk iPhonea koji zvoni u filmu odmah vas asocira na njega. - deadpool
Coca-Cola je najbolji primjer dobrog marketinga. Toliko puta se prikazala njihova reklama da mnogi ljudi, ne znajući što bi naručili za piće, jednostavno kažu Coca-Cola.
To želimo od vašeg brenda. Bilo da prodajete garažna vrata, kolače ili automobile, kad netko poželi kupiti nešto od toga, da prva stvar na koju pomisli, bude upravo vaš brend.

Content marketing – Pisanje sadržaja

Nakon dizajna brenda, slijedi content marketing kojim objedinjujemo glavne platforme kojima se služe vaši potencijalni kupci. Najnovija istraživanja pokazuju da 1/3 kupaca dolazi putem Facebooka, 1/3 Instagram, 1/4 web, 1/3 usmena preporuka. Premda najviše ljudi koristi usmenu preporuku, ona se neće sama od sebe proširiti.
Tržište je prezasićeno raznim profilima tvrtki i nekad je potrebno mnogo truda i odricanja da bi se postigli određeni rezultati. Imamo slučaj klijenta koji je tek nakon 5 godina ulaganja u društvene mreže ostvario povrat investicije, a godinu poslije ju višestruko naplatio. Da je kojim slučajem odustao nakon 4 godine, bez obzira što je imao vrhunski proizvod, sav trud bi bio uzaludan.

Kreativa!

Ovo je glavni razlog zašto nas plaćate. Oliver Twist najpoznatiji je kuhar na svijetu. A vjerovali ili ne, on nije izmislio niti jedan novi sastojak, niti uzgojio posebnu biljku koju ima samo on. Uzeo je sve što tržište nudi i uz svoje opsežno znanje, složio nova jela koja su ljudi diljem svijeta zavolili. Dnevno provedemo preko 8 sati analizirajući tržište, nove ideje u svijetu marketinga. Čitamo časopise i pregledavamo portale i blogove u potrazi za kvalitetnim sadržajem. Pratimo najmodernije svjetske trendove. Surađujemo s mnogobrojnim influencerima i upijamo njihov način razmišljanja, te u konačnici pronalazimo nove recepte kako bi ljudima ponudili nešto drukčije čime bi se izdvojili iz mase.

PR

Planiramo unaprijed. Gledali ste mnoge filmove u kojima protagonist priče ima Plan A i Plan B za svaki slučaj. Mi imamo prilagodljivi plan koji se adaptira tržištu nakon svakog koraka. Tržište se mijenja svakodnevno, a najbolji pokazatelj toga je sam Google koji godišnje prilagođava svoj algoritam preko 400 puta. Rezultat ovako kvalitetne adaptacije tržištu je najpoznatija tražilica na svijetu.
Upravo na taj način i naš tim ljudi svakodnenvo prati trendove kojim riječima pristupiti kojoj ciljanoj skupini.

Event management

Širenje znanja i organiziranje raznih konferencija ili kongresa ostavlja dojam na vašu firmu kao vodeću u određenom segmentu. Ukoliko dosegnete određeni nivo znanja da ga možete sa sigurnošću prenijeti drugim firmama s kojima surađujete, to vas stavlja u poziciju lidera na tržištu. Mi smo tu da vas kvalitetno pripremimo za predavanja kojima ćete oduševiti publiku.
Pripremili smo mnoge znanstvenike, doktore, profesore, pa čak i razne influencere na govor pred širom publikom. Rezultati su bili trenutačni, a suradnja sa svakim od njih se nastavila i danas.
Uspješno smo organizirali velike sajmove na Zagrebačkom velesajmu kao i simpozije najvećih znanstvenika i doktora iz svijeta. Bili smo dio svjetske premijere 3D operacije, a pripremamo se za evoluciju na području logopedije koju će najbolji stručnjaci iz regije i svijeta, prezentirati upravo u Hrvatskoj iduće godine.

Edukacija i savjetovanje

Svaki ozbiljan posao zahtjeva kvalitetan tim ljudi. Vrlo je važno ulagati u edukaciju svojih zaposlenika.
Poznati bla bla dobio je upit jednog od svojih direktora, što ako uložimo u edukaciju svojih ljudi i onda oni odu dalje. A on je na to odgovorio, istina, a što ako ne uložimo u znanje naših radnika i oni ostanu?
Naš tim već je prezentirao svoj način razmišljanja izvan okvira mnogim firmama koje se nisu bojale izaći iz tzv. zone komfora, ali i na raznim konferencijama gdje smo pokraj mnogih većih agencija, ostavili upečatljiv dojam.

Foto & Video produkcija

67% kupaca kaže da je kvaliteta fotografije proizvoda presudna prilikom njihove odluke o kupnji.
Što god prodavali, kvalitetan sadržaj je broj jedan. Samo na primjeru TRCZ grupacije, s kvalitetnim fotografijama podigli smo promet na stranici za čak 80% u odnosu na isto razdoblje mjesec ranije!
Naš tim zadužen za foto i video produkciju neprestano ulaže u vlastito znanje i opremu s kojom prate svjetske trendove. Zaboravite na klasične sinkronizirane televizijske reklame, mi idemo korak dalje.

FAQ - često postavljena pitanja?

Na koji način surađujemo?

PRVI KORAK
Kroz inicijalni kontakt saznajemo čim više možemo o vašem brendu, vašim željama, onomo što vam se sviđa. Ovo je korak u kojem se upoznajemo i nadamo se da ćemo se svidjeti jedni drugima. Ipak, nije mala stvar kreirati nešto novo i veseliti se svakom uspjehu, a to je nešto što moramo dijeliti skupa.

DRUGI KORAK
Nakon što smo saslušali sve vaše želje i probleme kreiramo vam personalizirani plan rada na društvenim mrežama i očekivane ciljeve kroz određeni vremenski period. Transparentnost rada nas čini sretnima, a vama omogućava da vam bude jasno što točno i kada radimo.

TREĆI KORAK
Analiza minulog rada i eventualne korekcije komunikacijskih i/ili vizualnih elemenata. Bitno nam je znati koji je rezultat našeg rada i jeste li zadovoljni. Kroz sastanke i evaluacije pomažete nam da stvorimo sinergiju i ostvarimo još bolje rezultate. Što više vremena prolazi to smo bolji i bolje razumijemo srž brenda.

Koje usluge nudimo?

MARKETING

  • izrada marketing strategije i budžetiranje
  • grafički dizajn i produkcija kampanji
  • digitalni marketing i oglašavanje na društvenim mrežama
  • analitika

BRANDING

  • vizualni identitet i kreativna produkcija
  • integrirana brend strategija
  • Consulting, strateško planiranje
  • Edukacija i savjetovanje
  • Kreativa, branding, osmišljavanje slogana
  • Stvaranje sadržaja (content marketing)

WEB dizajn i e-commerce

  • odabir platformi za e-Commerce
  • web dizajn i razvoj internet trgovina

PR & MANAGEMENT

  • Event management
  • PR

FOTO & VIDEO

  • Video produkcija
  • Fotografiranje
  • Product placement

Prodajte mi moju uslugu ili proizvod! Želim to!

Ono što mnogi griješe jest da će taktikom nagovora (agresivni pristup) dobiti željeni rezultat. Prirodna reakcija mozga na nagovor jest upravo odbijanje.

Danas da biste nešto prodali, ne smijete prodavati!

Mogu li biti prvi na Googleu?

Nitko ne može dati obećanje da će vas dovesti na prvo mjesto Google ili bilo koje druge tražilice. Firme koje obećavaju prvu poziciju direktno krše Google smjernice optimizacije.

Koliki mjesečni budžet mi je potreban za marketing?

Ovisno o branši u kojoj se nalazite i proizvodu koji oglašavate cijene budžeta se razlikuju stoga je dosta teško reći koliko je “okvirno” potrebno za marketing. Ono što predlažemo jest da kroz kratak razgovor uvijek prvo definiramo ciljeve koje ćemo naknadno kvantificirati i staviti u određene rokove te naravno i sam budžet.

Koliko vremena najčešće treba za vidljive rezultate?

Ovo je najteže pitanje za svaku legitimnu i registriranu tvrtku. Naše pravilo je da ne radimo manje od 6 mjeseci jedan projekt, jer kao i većina stvari u ekonomiji, potrebno je minimalno 6 mjeseci da bi se vidjeli konkretni rezultati i ciljevi. Vrijeme uključuje i period pripreme ne nužno same kampanje.

Što je domena, a što hosting? Kome to plaćam?

Domena je zakup imena, funkcionira po principu “tko prvi, njegova djevojka”

Hosting možemo prevesti kao “kvadratni metri online prostora” znači vi iznajmljujete svoj prostor na internetu, (najmodavac) su hosting kompanije kojima se račun i plaća.

Na to vrlo lako možemo odgovoriti s pitanjem:
Koliko košta auto od 4,5 metra?

Kakav auto želite? Pretpostavljamo s 4 gume, volanom, vratima, sicevima, a ne bi bilo loše da ima i radio?
Iz ovoga najbolje možete zaključiti koliko je teško oformiti cijenu na temelju manjka informacija. Nije bitno imate li 1000, 2000 ili 22.000 kn mi imamo rješenje za svaki budžet. Najnoviji primjer klijenta došao nam je s budžetom od 5000 kn ali je nakon razgovora shvatio da 90% uspjeha može ostvariti i sa duplo manje novca. Ostatak smo ostavili u njegovom džepu i rekli mu da ga prenamijeni u drugu svrhu koja će mu dodatno povećati prihode.