Naše
usluge

6 godina iskustva rada na digitalnim kanalima

Kada razmišljamo o marketingu, često se sjetimo primjera Coca Cole, upravo ta slatka mješavina šećera i vode jest najpoznatije piće, a ujedno i druga najpoznatija riječ na svijetu (odmah poslije riječi OK). Danas najpoznatiji brend Coca Cola svoju prvu godinu poslovanja završio je sa prodajom od tek 25 boca ali su unatoč tome ipak nastavili s proizvodnjom.

Razmišljajući o marketingu iz ovog poznatog primjera donesimo zaključak da ne postoji marketinška aktivnost bez određenog kontinuiteta.

Usluge koje nudimo

Koliko koštaju naše usluge?

Na to vrlo lako možemo odgovoriti s pitanjem: Koliko košta auto od 4,5 metra?

Kakav auto želite? Pretpostavljamo s 4 gume, volanom, vratima, sicevima, a ne bi bilo loše da ima i radio? Iz ovoga najbolje možete zaključiti koliko je teško oformiti cijenu na temelju manjka informacija. Nije bitno imate li 1000, 2000 ili 22.000 kn mi imamo rješenje za svaki budžet.

Najnoviji primjer klijenta došao nam je s budžetom od 5000 kn ali je nakon razgovora shvatio da 90% uspjeha može ostvariti i sa duplo manje novca. Ostatak smo ostavili u njegovom džepu i rekli mu da ga prenamijeni u drugu svrhu koja će mu dodatno povećati prihode.

FAQ

Na koji način surađujemo?

PRVI KORAK
Kroz inicijalni kontakt saznajemo čim više možemo o vašem brendu, vašim željama, onomo što vam se sviđa. Ovo je korak u kojem se upoznajemo i nadamo se da ćemo se svidjeti jedni drugima. Ipak, nije mala stvar kreirati nešto novo i veseliti se svakom uspjehu, a to je nešto što moramo dijeliti skupa.

DRUGI KORAK
Nakon što smo saslušali sve vaše želje i probleme kreiramo vam personalizirani plan rada na društvenim mrežama i očekivane ciljeve kroz određeni vremenski period. Transparentnost rada nas čini sretnima, a vama omogućava da vam bude jasno što točno i kada radimo.

TREĆI KORAK
Analiza minulog rada i eventualne korekcije komunikacijskih i/ili vizualnih elemenata. Bitno nam je znati koji je rezultat našeg rada i jeste li zadovoljni. Kroz sastanke i evaluacije pomažete nam da stvorimo sinergiju i ostvarimo još bolje rezultate. Što više vremena prolazi to smo bolji i bolje razumijemo srž brenda.

Koje usluge nudimo?

MARKETING

  • izrada marketing strategije i budžetiranje
  • grafički dizajn i produkcija kampanji
  • digitalni marketing i oglašavanje na društvenim mrežama
  • analitika

BRANDING

  • vizualni identitet i kreativna produkcija
  • integrirana brend strategija
  • Consulting, strateško planiranje
  • Edukacija i savjetovanje
  • Kreativa, branding, osmišljavanje slogana
  • Stvaranje sadržaja (content marketing)

WEB dizajn i e-commerce

  • odabir platformi za e-Commerce
  • web dizajn i razvoj internet trgovina

PR & MANAGEMENT

  • Event management
  • PR

FOTO & VIDEO

  • Video produkcija
  • Fotografiranje
  • Product placement

Prodajete mi moju uslugu ili proizvod? Želim to!

Ono što mnogi griješe jest da će taktikom nagovora (agresivni pristup) dobiti željeni rezultat. Prirodna reakcija mozga na nagovor jest upravo odbijanje.

Danas da biste nešto prodali, ne smijete prodavati!

Mogu li biti prvi na Googleu?

Nitko ne može dati obećanje da će vas dovesti na prvo mjesto Google ili bilo koje druge tražilice. Firme koje obećavaju prvu poziciju direktno krše Google smjernice optimizacije.

Koliki mjesečni budžet mi je potreban za marketing?

Ovisno o branši u kojoj se nalazite i proizvodu koji oglašavate cijene budžeta se razlikuju stoga je dosta teško reći koliko je “okvirno” potrebno za marketing. Ono što predlažemo jest da kroz kratak razgovor uvijek prvo definiramo ciljeve koje ćemo naknadno kvantificirati i staviti u određene rokove te naravno i sam budžet.

Koliko vremena najčešće treba za vidljive rezultate?

Ovo je najteže pitanje za svaku legitimnu i registriranu tvrtku. Naše pravilo je da ne radimo manje od 6 mjeseci jedan projekt, jer kao i većina stvari u ekonomiji, potrebno je minimalno 6 mjeseci da bi se vidjeli konkretni rezultati i ciljevi. Vrijeme uključuje i period pripreme ne nužno same kampanje.

Što je domena, a što hosting? Kome to plaćam?

Domena je zakup imena, funkcionira po principu “tko prvi, njegova djevojka”

Hosting možemo prevesti kao “kvadratni metri online prostora” znači vi iznajmljujete svoj prostor na internetu, (najmodavac) su hosting kompanije kojima se račun i plaća.

Ok, želim vas upoznati.